Synovo reklamní prozření

Vedu děti k reklamnímu skepticismu.

Už odmala je trýzním otázkami, kterými s jistým gustem podrývám autoritu veškerých reklamních sloganů.

Myslím, že jsem zasadila semínko do dobré půdy a už mi vzkvétá rostlinka…

Syn seděl u stolu a četl si nějaké noviny. Najednou nahlas vykřikl dost posměšným tónem:

“No to jistě!”

Se zájmem jsem se na něj podívala a zeptala se ho, co se děje. Tak mi to řekl a ukázal mi agitační letáček jistého řetězce s rychlým občerstvením, ve kterém hledají nové zaměstnance.

Na letáčku byla krásná štíhlá a strašně šťastná slečna v bělounké nažehlené uniformě a vedle ní nápis ‘Hledáme právě tebe.’.

“Mami, tady píšou, že hledají právě mě. To je přece blbost. Copak můžou hledat mě? Vždyť já jsem ještě úplně malej! Já přece ještě nemůžu pracovat!”

Bingo!


 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *